شناسهٔ خبر: 175084 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به وزیر راه و شهرسازی

مالواجرد وزیر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کسب رای اعتماد فرزانه صادق مالواجرد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان، حمزه شکیب رئیس سازمان در پیامی کسب رای اعتماد فرزانه صادق مالواجرد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

سرکارخانم دکتر فرزانه صادق مالواجردوزیر محترم راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران

با درود به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهداء و آرزوی سلامتی مستمر برای مقام معظم رهبری و سلامتی و توفیق سرکارعالی، بدین‌وسیله رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، که با اتکا به تعهدات و برنامه‌های ارزنده سرکارعالی صورت پذیرفت، موجب بسی مباهات و آرامش‌خاطر است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ مهندسی ساختمان کشور، این انتخاب ارزشمند و تاریخی را به ملت شریف ایران و تمامی دلسوزان کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و مساعی مخلصانه برای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو عنایات الهی، توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه و بی‌بدیل رهبر فرزانه انقلاب، برای سرکار صمیمانه آرزو دارم.

سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با توجه به تعهد و تخصص خود و ظرفیت بزرگ اجتماعی ۶۲۰ هزار عضو، در کنار سال‌ها سابقه فعالیت حرفه‌ای در عرصه معماری و شهرسازی و برنامه‌های ارزنده سرکارعالی؛ در زمینه‌های عمران و آبادانی کشور، به‌ویژه در حوزه ساخت و ساز ایمن، مقاوم و پایدار، همکاری و همراهی تمامی ارکان سازمان نظام‌ مهندسی کشور، آمادگی کامل خود را اعلام می‌داریم.

امید است که در زمینه توجه به استقلال سازمان نظام مهندسی ساختمان، بیمه تأمین اجتماعی مهندسین، اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، بهبود و واقعی‌سازی تعرفه خدمات مهندسی و حمایت از استقرار سامانه یکپارچه بتوان با نگاه ویژه و شایسته سرکارعالی شاهد اعتلای صنعت ساختمان کشور باشیم.